سریال و انمیشن

سریال کره شریک مشکوک (Suspicious Partner)؛ بررسی داستان و بازیگران

سریال کره شریک مشکوک (Suspicious Partner)؛ بررسی داستان و بازیگران

سریال شریک مشکوک یک کمدی عاشقانه است که در آن یک دادستان موفق و یک دانشجوی کارآموز قضایی در حالی که یک حادثه مرموز را پشت سر می گذارند عاشق یکدیگر می شوند. با معرفی سریال Suspicious Partner همراه ما باشید.

سریال Suspicious Partner با کارگردانی پارک سون هو (Park Seon Ho)، خالق سریال Business Proposal 2022 و سریال My Strange Hero 2018 و نویسندگی کوان کی یونگ (Kown Ki Young)، نویسنده سریال Link: Eat, Love, Kill 2022 و سریال Hello Monster 2015 ساخته شده و محصول شبکه SBS است. تعداد قسمت های سریال شریک مشکوک 40 اپیزود 30 دقیقه ای است. با بررسی سریال کره ای شریک مشکوک همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال شریک مشکوک

سریال کره شریک مشکوک (Suspicious Partner)؛ بررسی داستان و بازیگران

شریک مشکوک درامی است که با موفقیت دو ژانر متضاد عاشقانه و جنایی را در هم می‌آمیزد و داستانش حول محور سرنوشت درهم تنیده بونگ هی و جی ووک، داستان عشق آن‌ها و یک سری قتل مرموز می‌چرخد. زمانی که بونگ هی (نام جی هیون)، پس از متهم شدن به قتل دوست پسر سابقش، از جی ووک (جی چانگ ووک) کمک می‌گیرد، او به راحتی حرفه خود را به خطر می‌اندازد تا او را نجات دهد. در این روند، او حتی تنزل رتبه پیدا می‌کند. با این حال، به بونگ هی کمک می‌کند تا نام خود را پاک کند، اما در میان همه هرج و مرج، آنها به یکدیگر تکیه می‌کنند تا مقصر واقعی را پیدا کنند. آیا آنها قادر به انجام این کار خواهند بود؟ در پایان چه اتفاقی می‌افتد؟

بازیگران سریال شریک مشکوک

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای شریک مشکوک آشنا شویم.

جی چانگ ووک در نقش نو جی ووک

سریال کره شریک مشکوک (Suspicious Partner)؛ بررسی داستان و بازیگران

جی چانگ ووک متولد 5 جولای 1987 است. این هنرمند را می‌توانید در آثار جدیدتری مانند سریال “Welcome to Samdal-ri 2024″، سریال “The Worst of Evil  2023″، سریال “If You Wish Upon Me 2022” و سریال “The Sound of Magic 2022” دنبال کنید.

همچنین بخوانید :

نام جی هیون در نقش اون بونگ هی در سریال Suspicious Partner

سریال کره شریک مشکوک (Suspicious Partner)؛ بررسی داستان و بازیگران

نام جی هیون متولد 17 سپتامبر 1995 است. این بازیگر در آثار دیگری مانند سریال “Good Partner 2024″، سریال “High Cookie 2023″، سریال “Little Women 2022” و سریال “The Witch’s Diner 2021” نیز حضور دارد.

چوی ته جون در نقش جی ایون هیوک در سریال شریک مشکوک

سریال کره شریک مشکوک (Suspicious Partner)؛ بررسی داستان و بازیگران

چوی ته جون متولد 7 جولای 1991 است. ته جون در درام های دیگری مانند سریال “The Man’s Voice 2022″، سریال “The Undateables 2018″، سریال “Missing 9  2017” و سریال “Flowers of the Prison 2016” نقش آفرینی کرده است.

همچنین بخوانید :

کوان نارا در نقش چا یو جونگ در سریال کره ای شریک مشکوک

سریال کره شریک مشکوک (Suspicious Partner)؛ بررسی داستان و بازیگران

کوان نارا متولد 13 مارس 1991 است. این هنرمند را می‌توانید در سریال “The Midnight Studio 2024″، سریال “Bulgasal: Immortal Souls 2022″، سریال “Royal Secret Agent 2021” و سریال “Itaewon Class 2020” دنبال کنید.

بررسی و نقد سریال Suspicious Partner

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای شریک مشکوک گفتیم، این سریال در مورد نو جی ووک (جی چانگ ووک)، دادستان، و یون بونگ هی (نام جی هیون)، یک کارآموز دادستانی است و نحوه همکاری آن‌ها بر روی یک پرونده مرموز که شامل یک قاتل روانی حیله‌گر است را به تصویر می‌کشد. آن‌ها متوجه می‌شوند که چقدر به واسطه گذشته خود به یکدیگر مرتبط هستند. یک قاتل فراموشکار می‌تواند چیز خطرناکی باشد. نو جی ووک دادستانی است که به دلایلی مجبور می‌شود تا شرایط شغلی خود را تغییر دهد تا وکیل خصوصی شود. یون بونگ هی در حالی که جی ووک یک دادستان بود، یک کارآموز دادستانی زیر نظر او بود.

توسعه غیرقابل پیش‌بینی داستان سریال Suspicious Partner که از داستان‌های عاشقانه و هیجان‌انگیز عبور می‌کند و خطوط شوخ‌آمیز و ماجراهای دیگرش باعث محبوبیت مداوم آن شده است. جی چانگ ووک برای بازی در نقش نو جی ووک، دادستانی کنایه‌آمیز و بدبین، برای اولین بار در یک کمدی رمانتیک تلاش کرد و هر بار با به تصویر کشیدن کاراکتر جی ووک هیجان بینندگان را افزایش داد. شیمی او با بازیگر نقش دیگر، نام جی هیون نیز هیجان انگیز بود. علاوه بر این، جی چانگ ووک آهنگ “101 Reasons Why I Like You” را خودش برای این سریال خواند و مهارت‌های خواندن خود را در سریال کره ای شریک مشکوک به نمایش گذاشت.

روزی بونگ هی مظنون به قتل می‌شود زیرا جسد مرده دوست پسر سابقش را در خانه‌اش پیدا می‌کنند و دادستان منطقه جانگ مو یونگ به دنبال مجازات کردن بونگ هی است و او را برای مرگ پسرش مقصر می‌داند. جی ووک در دفتر دادستانی منطقه سونهو، پس از دفاع از یون بونگ هی، متهمی که قرار بود همکار او باشد، شغل خود را به یک وکیل خصوصی تغییر می‌دهد. او سرانجام پس از اینکه جی ووک از او دفاع کرد عاشق او شد.

جی ووک دچار آسیب روحی شدیدی ناشی از یک رویداد در دوران کودکی خود و در ارتباط با پدر و مادرش است و این آسیب بخاطر خیانت عشق اولش او را حتی متزلزل‌تر کرده است. بونگ هی عاشق جی ووک می‌شود، و اگرچه او در ابتدا احساسات بونگ هی را نادیده می‌گیرد اما سرانجام به احساسات خود نسبت به او پی می‌برد و سعی می‌کند همه چیز را برگرداند. با این حال، او دوباره تحت تأثیر این واقعیت قرار می‌گیرد که پدر بونگ هی ممکن است آتش افروزی باشد که بخاطر آن پدر و مادرش جان باختند. تمام این چالش‌ها رابطه این دو نفر را پیچیده و سخت‌تر از همیشه می‌کند.

همچنین بخوانید :

سریال کره شریک مشکوک (Suspicious Partner)؛ بررسی داستان و بازیگران

در سمت دیگر ماجرا وکیلی با روابط خانوادگی پیچیده که دوران نوجوانی سختی را پشت سر گذاشته است وجود دارد. وکیل جی یون هیوک (چوی ته جون) دوست خانوادگی قدیمی جی ووک و بهترین دوست او بود، که همراه با دوست دختر سابق جی ووک به او خیانت می‌کند. اکنون یون هیوک مداوم مورد تحقیر و نفرت جی ووک قرار می‌گیرد، اما تمام تلاش خود را می‌کند تا دوباره بهترین دوستش را به زندگی خود برگرداند. او رابطه افلاطونی و دوستانه ای با بونگ هی دارد که در آن این دو نفر از یکدیگر حمایت می‌کنند.

دوست دختر سابق نو جی ووک که اشتباهی نابخشودنی مرتکب شده است، دادستانی است که سعی می‌کند پرونده‌هایش را هر طور شده برنده شود. او احساسات عاشقانه‌ای نسبت به یون هیوک دارد که با دوستی اشتباه می‌گیرد و همین باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی بین این دو دوست یعنی جی ووک و یون هیوک شده. او کم کم با بونگ هی و نا جی هه دوست می‌شود.

همانطور که داستان بیشتر پیش می‎رود، داستان عشق جی ووک و بونگ هی شکوفا می‌شود. با این حال، به زودی، جی ووک، که از فراموشی موقت رنج می‌برد، شروع به بازیابی خاطرات خود از شب مرگ پدر و مادرش می‌کند. او فکر می‌کند که این حادثه با والدین بونگ هی ارتباط دارد. آنها از هم دور می‌شوند و در نهایت همه چیز تمام می‌شود. اما معلوم می‌شود که آن‌ها نیز در حالی که تلاش می‌کردند پدر و مادرش را نجات دهند جان خود را از دست داده‌اند. او همچنین متوجه می‌شود که اعترافات او توسط دادستان فعلی منطقه دستکاری شده است.

همچنین بخوانید :

سریال کره شریک مشکوک (Suspicious Partner)؛ بررسی داستان و بازیگران

چیز دیگری که در رابطه با سریال Suspicious Partner کمی آزاردهنده است، فرمت نیم ساعته بودن قسمت‌های آن است که به هیچ وجه مناسب این برنامه نبود. نمایش‌های جنایی برای توضیح جنایت، انگیزه، قربانیان، مظنونان و غیره به زمان نیاز دارند و این سریال از قبل داستان عاشقانه‌ای داشت، بنابراین قسمت‌های کوتاه در نهایت تداوم را به هم زدند. برای مبارزه با این موضوع، فیلمنامه بین صحنه‌های رام کام و به دنبال آن چند صحنه جنایی هیجان‌انگیز، و سپس  دوباره به رام کام و غیره بر می‌گردد. گاهی اوقات، داستان عاشقانه، طرح جنایی سریال را تحت الشعاع قرار می‌دهد، به خصوص با موارد متعددی که در نیمه دوم نمایش درگیر می‌شوند، و همچنین گذشته توسعه نیافته هر دو شخصیت اصلی ما باعث می‌شود آن‌طور که باید با آن‌ها همزاد پنداری نکنیم.

جی چانگ ووک مانند همیشه در بهترین فرم خودش است، به خصوص در صحنه‌های مربوط به دادگاه، یا گفتگوهای او با جونگ هیون سو (با بازی دونگ ها). این دو در کنار هم چشمگیر هستند و این صحنه‌ها را با هم جذاب نگه می‌دارند. متأسفانه، این صحنه‌ها بسیار کم هستند، و به همان اندازه که ما عاشق دیدن او با شخصیت نام جی هیون هستیم، این صحنه‌ها طیف دیگری را از او به عنوان یک بازیگر به نمایش می‌گذارند که بیننده ها بدون شک واقعا از تماشای چانگ ووک در این حالت لذت می‌برند.

سریال کره شریک مشکوک (Suspicious Partner)؛ بررسی داستان و بازیگران

چوی ته هون در نقش جی یون هیوک نیز سرگرم کننده است و شیمی و رابطه او با نو جی ووک خنده دار بود. آیا درامی وجود دارد که شخصیتی فراموشی نداشته باشد و زوج اصلی حداقل یک بار از هم جدا نشوند؟ بله وجود دارد، اما این درام یکی از آن‌ها نیست. این هم هوشمندانه و هم احمقانه بود که ناگهان جونگ هیون سو را به کما برد. باهوش، زیرا شخصیت‌های ما زمان زیادی برای بررسی گذشته خود دارند (که افشای آن یک ناامیدی محض بود)، اما احمقانه، زیرا زمانی که هیون سو از کما خارج شد، درست در ابتدای نمایش به همان جایی که شروع کردیم، برگشتیم. سپس چند قسمت برای گرفتن اعتراف از هیون سو هدر می‌رود، که می‌توانست آن را ذخیره کند تا جزئیات بیشتری در مورد شخصیت‌های اصلی گذشته که از ابتدای نمایش مورد تمسخر قرار می‌گرفت، ارائه شود.

در انتها باید بگوییم که ژانر سریال Suspicious Partner کمدی، رمانتیک و جنایی است. زمان پخش سریال شریک مشکوک در تاریخ 10 می 2017 آغاز شد و در تاریخ 13 جولای 2017 به پایان رسید و اگر در مورد نمرات سریال کره ای شریک مشکوک  کنجکاو هستید، این درام از مای دراما لیست نمره 8.3 از 10 و از سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.8 از 10 را کسب کرده است.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال شریک مشکوک همراهتان بودیم. شما این سریال قدیمی جی چانگ ووک را تماشا کرده‎اید؟ نظرتان درباره آن چیست؟ تماشای سریال کره ای شریک مشکوک را به دیگران پیشنهاد می‌دهید؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که همراه ما بودید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا